Reklamace
Většinu zde nabízeného zboží sám vyrábím a snažím se nabídnout zákazníkovi tu nejlepší kvalitu. Pokud se přesto na zboží vyskytne závada, budu reklamaci vyřizovat individuálně, v souladu s platným právním řádem. Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady a poškození. O případných vadách je kupující povinen ihned informovat. Za vady vzniklé přepravcem, nevhodným používáním, nevhodnou údržbou, opotřebováním apod. nelze ručit.
Postup při reklamaci:
- Informujte nás o reklamaci vždy předem e-mailem nebo písemně.
- Zboží zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) na naši adresu.
- Do zásilky uveďte důvod reklamace, popis závady a vaši adresu.
- Přiložte doklad o koupi reklamovaného zboží.
- Reklamaci vyřídím v co nejkratším termínu, nejpozději do 30 dnů od převzetí zboží.
- V případě nespokojenosti s reklamací se může zákazník obrátit pro mimosoudní řešení sporu na Českou obchodní inspekci.
Vrácení zboží
Na základě zákona č. 367/2000 má zákazník právo na odstoupení od kupní smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů od převzetí zboží. Zboží nesmí vykazovat známky použití, nesmí být jakkoli poškozeno, musí být vráceno včetně všech dokumentů. Zboží lze poslat řádně zabaleno doporučenou zásilkou (ne na dobírku). Zboží odeslané nejpozději 14. den ode dne převzetí na adresu prodávajícího bude překontrolováno a do čtrnácti dnů bude vyplacena částka zákazníkovi. Primárně tím způsobem, kterým byla platba provedena. Případně jiným dle dohody.
Možnost odstoupení od smlouvy neplatí podle zákona u výrobků individuálně zpracovaných dle přání zákazníka. Jedná se především o zboží vyrobené na zakázku.